loading...
بازی باز

ایمان بازدید : 51 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

این مقاله مانند سایر نوشته های این بخش نظر کاربران سایت دنیای بازی بوده و به هیچ وجه نظر دنیای بازی نیست، بدون شک سعی می کنیم تا نوشته های کاربران را بدون تغییر منتشر کنیم، بنابراین ممکن است متن از نظر نگارشی و محتوایی دارای نقصان باشد.

سالهاست که زامبی ها بازار بازی های  کامپیوتری را به تسخیر خودشان در آوردند و کمپانی های مختلف آثار بی شماری  را در رابط با این موجودات بی حال و خطرناک روانه ی بازار کرده اند. عناوینی اعم از سری رزیدنت اویل که تا کنون به موفقیت چشمگیری دست یافته یا سری Left 4 Dead یا Dead Rising و عناوین دیگری که یا موفقیتی چشمگیر بدست آوردند یا به قدری بد بودند که دیسک هایشان توسط گیمرها خرد شدند!!! و یا پایشان را از حد عناوین متوسط نتوانستند فراتر بگذارند.

بازی جزیره ی مردگان برای اولین بار در E3 سال 2006 به نمایش در آمد و توانست نمایش های نسبتا جذابی را ارائه نماید و تاریخ انتشار 2007 برای بازی در نظر گرفته شد اما بعد از آن با تاخیر های پی در پی تاریخ انتشار بازی  ششم سپتامبر امسال در نظر گرفته شد.

داستان بازی روایتگر ماجراهای میباشد که برای دختری با نام Xian Mei  اتفاق می افتد. وی به قصد آشنایی با ملیت ها به جزیره ی  Papua New Guinea سفر می کند اما بعد از پاگذاشتن به جزیره متوجه رفتار سرد و بی عاطفه ی ساکنان جزیره می شود که حتی با یکدیگر نیز سر جنگ دارند و حاظر به برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند  و بعد از این وقایع و روز بعد از سفر وی به این جزیره طبق جریانات آزمایشگاهی جزیره تبدیل به منبع زامبی ها !!! میشود و …

به غیر از  Xian 3 شخصیت دیگر هم به نامهای Sam B _ Logan و Purna  معرفی شده که به غیر از Xian  و Sam  از 2 شخصیت دیگر اطلاعاتی فاش نشده  و انتظار می رود خط اصلی داستان بر پایه ی همین 2 نفر (Xian_Sam) پیش برود.

در مورد شخصیت Xian Mei  تا اینجا اطلاعاتی که فاش شده به این صورت می باشد :

نام : Xian Mei

ملیت : چین

خصوصیات : بسیار با هوش _ چابک و ورزشکار

و در مورد Sam

نام : Sam B

ملیت : نامشخص (به احتمال زیاد آمریکا)

خصوصیات : وی خواننده ی بسیار معروف رپ می باشد که ظاهرا به قصد اجرای برنامه پا به جزیره گذاشته از خصوصیات دیگر این رپر سیاه پوست  می توان به هیکل بزرگ و تنومند وی اشاره کرد همچنین وی اعتیاد شدیدی به مشروبات الکلی داشته و دارای گذشته ای تاریک می باشد (امیدوارم در بازی شاهد اتفاقاتی که برای گذشته ی وی پیش آمده باشیم)

همچنین تا کنون نیز 4 زامبی به نامهای The Butcher_The Suicider_The Drowner_The Ram معرفی شده اند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود اعم از سرعت_قدرت و… می باشند.

در مورد گیم پلی همانند دو بازی L4D  و DR  اینبار نیز شاهد صحنه هایی با تعداد بی شمار زامبی هستیم و همچنین وسایل گوناگون اعم از چوب بیسبال _دستکش بوکس!!!_ماهیتابه_اره برقی _مگنوم و صدها سلاح دیگر که سلاخی زامبی ها با هر کدام از وسایل موجود در بازی باعث بالا رفتن هیجان و ترغیب برای ادامه ی بازی می شود .

همانطور که نمایش های بازی تا کنون این موضوع را نشان داده اند در هر صحنه با تعداد بی شمار زامبی طرف هستیم که با وجود این موضوع انتظار می رود در بازی شاهد صفحه های بارگزاری طولانی باشیم.

موتور بازی Chrome Engine 5 می باشد و با توجه به نمایش هایی که از بازی تا کنون دیده شده نوید گرافیکی بالا و در عین حال زیبا (زیبایی های طبیعت جزیره) را می دهد . تنها مشکلی که با دیدن تریلرهای بازی به آن پی بردم گیر کردن چند باره ی زامبی ها به هم بود  که با وجود تعداد بالایشان طبیعی جلوه می کرد.

همچنین انیمیشن شخصیت ها و افکتهای قطع شدن دست و پای زامبی ها بسیار جذاب از کار در آمده و هیجان مبارزات را بالا می برد.

طی نظراتی که تو سایتهای مختلف از کاربران دیدم اکثر کاربران این بازی رو تقلیدی محض از L4D دانسته اند و هنوز منتشر نشده بازی رو سخت مورد اتنقاد قرار داده اند که از نظر من برای قضاوت هنوز زوده و تصمیم در مورد خوب یا بد بودن بازی رو بهتره بعد از انتشار بازی بگیریم.

بعد از 5 سال تاخیر بلاخره می توانیم با این جزیره ی دوست داشتنی و زامبی های دوست نداشتنی اش !!! ملاقات کنیم و همراه با 4 شخصیت به سلاخی زامبی هایی برویم که زمانی به قصد برنزه شدن به جزیره آمده بودند.

همچنین در ادامه یک سری اسکرین شات از بازی گذاشتم که امیدوارم بپسندید.

دوستانی که بدنبال اطلاعات دقیقتری هستند می توانند به وبسایت رسمی بازی نیم نگاهی بیندازند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,860