loading...
بازی باز
ایمان بازدید : 47 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)
۱. انتخاب مسیر خود

Deus Ex’s heritage, Human Revolution به شما این امکان را می دهد که روند بازی را خودتان انتخاب کنید: مخفی کاری، نبرد سنگین، صحبت و اکتشاف و …
به عنوان مثال: در یک مرحله شما برای دست یابی به یک کامپیوتر باید به یک اداره پلیس بروید، شما می توانید با صحبت کردن با ماموران مسیر خود را باز کنید یا نه با اسلحه هر چیزی را که سر راه شما قرار می گیرد نابود کنید یا اینکه به صورت مخفی و از راه های دیگر مثل پشت بام وارد اداره پلیس شوید.

2.این داستان یک پیش درآمد به نسخه اول است

Human Revolution درست در زمان 2027 یعنی 25 سال قبل از حوادث بازی اول رخ می دهد .شخصیت بازی Adam Jensen در مرکز مبارزه با انسانهای منحرف و ربات های مکانیکی است .دولت بر مردم و عقاید آنها کنترل دارد و قدرت در دست شرکت های بیوتکنولوژی است .این نبرد برای تعیین سرنوشت و اینده انسان ها است .

3.شما شخصیت Jensen را در کنترل دارید

Adam Jensen یک شخصیت پرحرف نیست ولی او تبحر خاصی در مذاکره و انجام معاملات دارد در طول بازی شما متوجه خواهید شد که Adam Jensen طوری مکالمه را هدایت می کند که درنهایت به سود بازیکن شود. به عنوان مثال نحوه صحبت کردن او با یک تروریست بسیار مورد توجه است و نوع صحبت کردن او باعث می شود که تروریست سلاح خود را زمین بگذارد. البته این به این معنی نیست که مکالمات و مذاکره ها راحت باشد و با کمی بی دقتی ممکن است نتیجه عکس روی بدهد.

4.Jensen خود را ارتقاع دهید

شما در بازی بعد از انجام موفقیت آمیز ماموریت ها و رفتن به مکان های مخصوص پاداش هایی را دریافت می کنید و زمانی که آنها به اندازه کافی رسیدند می توانید از این امتیازات برای تقویت شخصیت Jensen استفاده کنید. تقویت ها شامل موارد فیزیکی مثل: قدرت تکلم، قدرت دست، قدرت پا، قدرت دید و چشم … و موارد نظامی مثل: تقویت اسلحه ها و خرید و فروش آسلح های جدید و ویژه و همچنین شامل قدرت های عکس العملی مثل: مخفی بودن در رادار و هک کردن رادار، بیسیم، قفل ها، رایانه ها و … می شود.

5.شلیک و کاور گیری

در بازی دشمنان شما بسیار هوشمند و قوی هستند و می توانند با چند شلیک مستقیم به شما، Jensen را از پای در بیاورند. برای جلوگیری از این امر شما می توانید در پشت وسیله ها، اشیاه و در گوشه ها پناه بگیرید (در این مورد دوربین به حالت سوم شخص در می آید). در موقع پناه گیری می توانید به صورت لحظه ای خارج شده و شلیک کنید و دوباره پناه بگیرید یا اینکه بدون خارج شدن اقدام به شلیک های کورکورانه کنید. برای کاهش اثر گلوله نیز می توانید از جلیقه های ضد گلوله استفاده کنید.

6. فضای کوله پشتی Jensen

Jensen می تواند هر چیزی را با خود حمل کند حتی اگر سلاح نباشد. شما می توانید مقدار زیادی از محمات و سلاح های گوناگون را حمل کنید و این بستگی به ظرفیت کوله پشتی شما دارد، برای حمل سلاح های بزرگ و سنگین باید کوله پشتی بزرگ تری را تهیه کنید.

7.Jensen با باتری کار می کند

در واقع بدن او بدن کامل یک انسان نیست و او در پی یک حمله به شدت آسیب می بیند و اجزای بدن او با ابزار های بیوتکنولوژیکی جایگزین می شوند او برای استفاده بهتر از اندام ها و بدن خود به باتری نیاز دارد و این باتری برای انجام بعضی از کارها باید شارژ شود. برای مثال او می تواند برای مدتی خود را از دید رادار دشمن مخفی کند و این کار با توجه به سلول های بیولوژیکی او انجام پذیر است اما بعد از انجام این کار شارژ باتری های او خالی می شود و برای پر شدن دوباره مدتی زمان می برد. بدن بیولوژیکی ها قابلیت های دیگری نیز دارد.

8.هک کردن وسایل و ابزار ها

Human Revolution بر مبنای هک کردن گسترده وسایل و ابزار ها و حتی ربات ها پایه ریزی شده است. در واقع Jensen قادر به انجام ماموریت های خود بدن هک کردن ابزار ها نیست و این هک کردن ها علاوه بر کمک به شما می تواند به شما پاداش هم بدهد و همچنین می توانید با هک کردن ربات ها کاری کنید که آنها برای نفع شما مبارزه کنند.

9.با همه صحبت کنید

شخصیت Jensen می تواند با همه افراد داخل بازی صحبت کند و بعضی از این افراد به شما ماموریت های جانبی می دهند و بعضی دیگر نیز اطلاعاتی در مورد مکان های مهم بازی. در واقع بازیکن می تواند با هر کسی که می بیند صحبت کند.

10 بازی محدود به دیترویت نیست

بازی در شهر دیترویت شروع می شود اما بعد از مدت کوتاهی شما می توانید به مکان های زیادی در سراسر دنیا سفر کنید و ماموریت های خود را انجام دهید. نکته جالب اینجاست که هر مکانی معماری و ویژگی منحصر به فرد خود را دارد و در بازی دو مکان شبیه به هم را مشاهده نمی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 1,924